PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers
Leonek 25.08.2008 - 7.06.2019
(10 years, 9 months & 6 days)

Myśliwy czy myśliciel?


Wczoraj o tej samej porze było dokładnie to samo. Chyba nie dotrwam do 25 stycznia z dokumentacją
z powodu robiącej się monotonności ;) Za to mam myśl by powspominać małego Leonka. Oglądnęłam dzisiaj sporo filmików z jego udziałem, nawet nie wiedziałam, że tyle ich jest. Najprawdopodobniej powstawały 
dlatego, że samego bohatera było bardzo ciężko sfotografować. Ciągle był w ruchu. 
Wszystko co malutkie jest cudne :)

1 komentarze:

Abigail on 7 stycznia 2012 20:59 pisze...

Tak tak:) Poprosimy o filmy z małym Leonkiem :D

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails
Kocie Blogi
http://kocie-blogi.blogspot.com/
 


Moja lista blogów

 

Leonek :) ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)