PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers
Leonek 25.08.2008 - 7.06.2019
(10 years, 9 months & 6 days)

Strona o Kocich Blogach :)


Pomyślałam sobie, że dobrze by było zebrać wszystkie blogi o kotkach w jednym miejscu.
Z tej okazji powstała strona, na którą można dodać swój blog i obejrzeć inne.
Przy okazji więcej osób może odwiedzić wasze strony.
Jednym wspólnym elementem jest dodanie tego obrazka do bloga. Po zapisaniu się na listę,
każdy dostanie własny wygenerowany kod html "Kocie Blogi".
Obrazek wymyśliłam sama i mam nadzieję, że zwierzątko podobne jest do kota ;)

Zapraszam do zapisania się :)

2 komentarze:

kociokwik on 7 maja 2011 20:24 pisze...

Ale już jest taka strona:http://kotlownia.blogspot.com/

Pozdrawiam:-)

Anonimowy pisze...

zapraszam do mnie :)
kroljulian.blox.pl

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails
Kocie Blogi
http://kocie-blogi.blogspot.com/
 


Moja lista blogów

 

Leonek :) ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)