PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers
Leonek 25.08.2008 - 7.06.2019
(10 years, 9 months & 6 days)

Sprzedam wałek sizalowy Trixie 12x50cm


 Nie wiem jak to się stało ale kupiłam wałek, który ma za dużą średnicę.
Teraz leży nieużyteczny.
Potrzebuję średnicę 9cm, a w jakiś niewytłumaczalny sposób kupiłam 12cm.

Może ktoś z Was chciałby odkupić Wałek sizalowy zapasowy 12 x 50 cm
(12cm - średnica, 50cm - wysokość)?
Tu jest opis produktu >>>klik


A tak wygląda drapak Leona "nówka". Skacze po nim jak szalony, a słupki tego nie wytrzymują ;) I pomyśleć, że Leon waży tylko 3,5 kg...

1 komentarze:

Abigail on 5 maja 2011 12:26 pisze...

Sprawdziłam, ale ja też mam mniejszy... Przynajmniej wiem, że 12 cm to za dużo. Też się przymierzałam do kupna. Chociaż do zwykłego stojącego (wałek na podstawce) taki 12 cm może by się dało zamontować?

Pozdrawiamy :).

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails
Kocie Blogi
http://kocie-blogi.blogspot.com/
 


Moja lista blogów

 

Leonek :) ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)