PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers
Leonek 25.08.2008 - 7.06.2019
(10 years, 9 months & 6 days)

Bezpieczny wakacyjny balkon



Jak zabezpieczyć tymczasowe miejsce pobytu podczas urlopu, tak by nasz kotek nie wydostał się na zewnątrz?
Oczywiście zabezpieczenie powinno być łatwe do montażu jak i szybkiego zdjęcia. Nie powinno zostawić po sobie śladów w postaci dziur, gwoździ czy haków. Czy jest to możliwe?
Szukałam jakichś porad w necie, niestety na nic nie trafiłam.
Może macie jakieś pomysły?
Jedyne co znalazłam to takie dwie rurki teleskopowe, do których można doczepić siatkę - produkty Trixie.
Trochę droga impreza jak tylko na wyjazd, ale jak nie będzie innego wyjścia, cóż zrobić.
Gdzieś czytałam, że ponoć ta siatka jest wytrzymała, przetestowana przez dwa koty. O tych drążkach żadnych wiadomości jak to się ma w praktyce.
Liczę na porady życzliwych Czytelników :)

7 komentarze:

Abigail on 20 lipca 2010 13:03 pisze...

No, ja niestety nie pomogę... Mam takie zabezpieczenia na okno (przeciw otwarciu), ale montaż wymaga nawierceń niestety... Podobnie chyba jak tych z IKEI. Najlepiej by było pojechać na wakacje do domu/pensjonatu już zabezpieczonego... Ale czy takie są? Kiedyś szukałam, bez efektów. Jedynie domy na wymianę ;) W sensie ty przyjeżdżasz do nas, a my do Was ;) :P...

Blog Leonka on 20 lipca 2010 14:26 pisze...

:))) Podoba mi się pomysł z domem na wymianę :))

Abigail on 20 lipca 2010 23:22 pisze...

:)) Na forum miau jest taki cały temat założony..., jeśli chcesz to poszukam gdzie :).

Blog Leonka on 21 lipca 2010 08:37 pisze...

Och Abi :) Jeśli masz gdzieś to pod ręką to będę bardzo wdzięczna.
Przeglądałam jakieś forum ale nie pamiętam nazwy. Tam głównie radzili, żeby kota zostawić w domu z dochodzącymi osobami albo wynajmować całe domki. Nic więcej nie znalazłam, ale jeśli pamiętasz, że było tam coś o zabezpieczaniu wakacyjnych balkonów to bardzo proszę. Może, żeby Cię nie trudzić sam adres tego forum poproszę.
Pozdrawiam :)

Abigail on 21 lipca 2010 10:01 pisze...

http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=8&t=107175

Miałam ten wątek na myśli, ale nie wiem teraz sama...

Ale na tym forum możesz sama założyć wątek i popytać...

O zabezpieczaniu (ale ogrodów) jest tutaj: http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=10&t=58661
może coś Cię natchnie :)

Witold on 22 lipca 2010 01:17 pisze...

Witam.

Jeśli chodzi o balkon w zarezerwowanym przez Państwa pokoju, jest to raczej weranda z bokami przeszklonymi, a przednia ścianka składa się z trzech otwieranych okien na wysokości ok. 1 m od podłogi. Myślę, że siatka na owady w jednym z nich załatwiła by sprawę, aby można je było pozostawić otwarte na czas nieobecności opiekunów czworonożnego gościa.
Pozdrawiam

Blog Leonka on 22 lipca 2010 12:02 pisze...

Super, dziękuję bardzo :)

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails
Kocie Blogi
http://kocie-blogi.blogspot.com/
 


Moja lista blogów

 

Leonek :) ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)