PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers
Leonek 25.08.2008 - 7.06.2019
(10 years, 9 months & 6 days)

Prawie nie widać różnicy


 
Po przeszło czterech latach nadszedł czas na nowy drapak.
Z tej okazji, zupełnie niechcący powstało takie zestawienie.
2008 - wczesna jesień,
2013 - 23 stycznia.

Nie wiem jak drapaki innych kolegów i koleżanek Leona ale nasz po 4 latach nie nadaje się do dalszej eksploatacji. Sznurek wytargany, półki pościerane, budka nadłamana, a całość bardzo niestabilna i ciągle się wykrzywia jakby miała runąć.

7 komentarze:

Abigail on 24 stycznia 2013 11:24 pisze...

Nasz drapak ma 3 lata i póki co jest całkiem w porządku :).
Leon urósł :D...! I wydoroślał, ale był słodkim maluchem!!!

ps. pochwalisz się swoim scrapkiem słonecznym?... :)

Alison on 24 stycznia 2013 20:28 pisze...

Ale przystojniak :-))) !!!
Też się przymierzam żeby drapak kupić tylko nie wiem jaki ....

Blog Leonka on 24 stycznia 2013 22:30 pisze...

Abigail, dobrze, że mi przypomniałaś...zaczęłam dawno temu i dzięki Tobie dokonczyłam na czas :)
Alison, my kupujemy znów taki sam "Trixie"
http://blogleonka.blogspot.com/2009/12/drapak-w-ruinie.html

Wydaje mi się, że nasz drapak tak szybko traci pion, bo leon mimo swej lekkości potwornie się po nim rzuca ;)

Alison on 25 stycznia 2013 22:59 pisze...

Poluje :-))))

efka i koty on 26 stycznia 2013 23:17 pisze...

Mały czy duży - piękny kocurek!

Abigail on 27 stycznia 2013 10:56 pisze...

Issi, czuję się strasznie niezręcznie, bo to moje przeoczenie... Ewung, wybrała kolor niebieski na scrapka i stało się to kilka komentarzy zanim Ty wybrałaś błękitny. Niestety przeoczyłam prośbę Ewy, a zaraz potem pojawił się Twój błękitny i ten kolor dodałam... W związku z tym, o ile się zgodzisz, bo to rzeczywiście moja wina..., czy mogłabyś błękitny zamienić na inny? :), jeśli nie to nie szkodzi :). Błękitny to jednak inny kolor niż niebieski chociaż podobny ;).

Unknown on 6 lutego 2013 19:49 pisze...

Witam, pozdrowienia od Leona dla Leona. Ciekawe dlaczego to tak pasuje do kota?? MÓJ Leoś jest byl czarny obecnie jakby brązowieje.. Ślipia zielone. Diabeł w oczach, spojrzenie az ciary chodzą po plecach.. Jakbym była przesądna...

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails
Kocie Blogi
http://kocie-blogi.blogspot.com/
 


Moja lista blogów

 

Leonek :) ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)