PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers
Leonek 25.08.2008 - 7.06.2019
(10 years, 9 months & 6 days)

Drapak w ruinie


Przy robieniu miejsca na choinkę, przesunęliśmy drapak do drugiego pokoju.
Drapak liczy sobie rok i cały czas był nadmiernie eksploatowany przez Leonka.
Przy montowaniu w nowym miejscu jakaś śrubka z samej góry wpadła do rury...
Udało się jakoś mimo tego zaklinować cały drapak między podłogą, a sufitem.
Dzisiaj wpadła mi do głowy jakże perfidna myśl i wzięłam się do przekręcania półeczek, żeby Leonek mógł łatwiej dokonywać akrobacji.
Zakończyło się to złamaniem jakiegoś dekielka w środkowej części rury...znaczy się wyszło, że dokończyłam dewastacji. Chciałam znaleźć elementy rur z zakończeniami do kupienia...i na tym się chcenie zakończyło, nigdzie czegoś takiego nie widzę.
Może ktoś z Was wie gdzie można kupić takie części do drapaka?


Na zdjęciu drapak sprzed roku, jeszcze mocny i silny.
Na szczycie mały Leonek :)
Ps.
Znalazłam wymienne słupki "wałki sizalowe" ale niestety są za grube :(
Muszą mieć 9 cm średnicy, a nie 12.
http://animalia.pl/produkt,11300,,Trixie_wa%C5%82ek_sizalowy_zapasowy_12_x_50_cm_.html
A tu nieosiągalny właściwy 9 x 50cm i 9 x 40cm na niemieckim eBay-u:
http://cgi.ebay.de/43992-Trixie-Ersatzstamm-fuer-Kratzbaeume-9-cm-50cm_W0QQitemZ110469960395QQcmdZViewItemQQptZde_haus_garten_tierbedarf_katzen?hash=item19b885d2cb#ht_2760wt_958

2 komentarze:

Teddy Westlife on 22 grudnia 2009 03:10 pisze...

Leon, you must be at least 8 feet tall on that tower. That is brilliant!

maus on 22 grudnia 2009 11:59 pisze...

U mnie mozna kupic na ebayu ale z tego co widze wysylke maja tylko na terenie Niemiec. Ale widzialam takie slupki na wymiane w sklepie zoologicznym, mozesz spytac... moze moga zamowic. Szkoda by bylo drapaka bo fajny jest :)

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails
Kocie Blogi
http://kocie-blogi.blogspot.com/
 


Moja lista blogów

 

Leonek :) ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)