PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers
Leonek 25.08.2008 - 7.06.2019
(10 years, 9 months & 6 days)

Sklepy on-line dla zwierzaków


Jest wiele takich sklepów w sieci, jednak by trafić na "pewny" to inna historia.
Kiedyś kupowałam w animalia.pl ale ze względu na to, że nie zawsze tam było to co potrzebowałam przeniosłam się do kuchniapupila.pl. Zdecydowanie nie polecam. Zawsze jest brak jednego...niby przeprosili i mieli uzupełnić ale tydzień minął i nic. Przysłany pokarm w puszce był przeterminowany (ważność minęła 12 kwietnia ubiegłego roku) - chciałam zobaczyć co to za nowy specyfik (na nerki) i sobie zobaczyłam ;)
W ten sposób brakuje mi przeszło 20 zł.
Jeśli macie zaufane sklepy on-line to proszę o adres :)

Dzisiaj (5 sierpnia) dowiedziałam się, że przesyłka jest już w drodze.
10 minut po napisaniu tego, pan listonosz zadzwonił do drzwi :)

6 komentarze:

kociokwik on 3 sierpnia 2010 17:14 pisze...

Kupowaliśmy przez czas jakiś w Kąciku Pupila (nasza Sisi reklamuje tam dział higieniczny), ale później przerzuciliśmy się na karmę, której oni nie maja i kupujemy w zooplusie. Za ostatnie opóźnienie w przesyłce dostałam 10% rabatu.

Blog Leonka on 3 sierpnia 2010 23:02 pisze...

Oooo dziękuję bardzo za namiary :)

Ula on 4 sierpnia 2010 06:25 pisze...

Witam :)

Polecam Krakvet z Krakowa, robię tam zakupy od ponad 2 lat i jak do tej pory jestem naprawde bardzo zadowolona. Jak się kupuje za ponad 100 zł to przesyłka jest gratis i do tego mogę zawsze jakimś groszem wspomóc potrzebujace zwierzaczki, jest rabat, który mogę ale nie muszę przekazać na schronisko, które w danym miesiącu wybierają osoby na forum Krakvetu.
Tutaj namiar http://www.krakvet.pl/
Pozdrawiam i ślę głaski dla Leonka :)

Blog Leonka on 5 sierpnia 2010 12:12 pisze...

Bardzo dziękuję, zaraz sobie obejrzę Krakvet :)
Pozdrawiamy gorąco :)

maus on 6 sierpnia 2010 19:40 pisze...

ja kupuje u mnie w zooplusie :)

dewdrop pisze...

Ja kupuje dla moich dwoch siersciuchow rowniez w zooplusie, maja najlepsze ceny puszek, powyzej 99zl zamowienia przesylka gratis, bardzo dobra obsluga nigdy mnie nie zawiedli, naprawde polecam.

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails
Kocie Blogi
http://kocie-blogi.blogspot.com/
 


Moja lista blogów

 

Leonek :) ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)