PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers
Leonek 25.08.2008 - 7.06.2019
(10 years, 9 months & 6 days)

Ekstaza :)


Dzisiaj Leonek całkowicie mnie zaskoczył.
Robiłam porządki w kuchni i na podłogę rzucałam przeterminowane budynie czekoladowe, proszki do pieczenia...Na to wszystko przyszedł Leonek, obwąchał dokładnie torebki po czym, nagle przewrócił się
i zaczął się w nich tarzać ;)
Pełna ekstaza :)

Być może byłam świadkiem narodzenia się nowej obsesji ;)
Zdjęcie dodam później, ostre są tylko torebki budyniu, Leona trudno rozpoznać :)

5 komentarze:

Olivia si Tudor on 12 stycznia 2010 18:38 pisze...

Tudor loves to smell olives. Those are his ecstasy. :)

Sakura on 13 stycznia 2010 18:49 pisze...

it's a post about olive?
i love them too
:)

maus on 15 stycznia 2010 13:16 pisze...

Poki tylko sie tarza to nie jest tak zle ;) ... jak zacznie gotowac to bym sie zastanowila ;) ...

Blog Leonka on 16 stycznia 2010 00:16 pisze...

Olivia, I must try with Leonek :)
Sakura, thank you very much :)
Maus, :))))))

Teddy Westlife on 16 stycznia 2010 12:36 pisze...

LOL Leon! You gotta go for the tasty stuff :)

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails
Kocie Blogi
http://kocie-blogi.blogspot.com/
 


Moja lista blogów

 

Leonek :) ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)